Sorular içinde arama yapmak istiyorum.
Kategori içinde arama yapabilirsiniz.
Kategori listeleri için tıklayınız.
Sıkça Sorunlan Sorular arşivimizden yararlanabilirsiniz.
Kategori seçerek veya arama yaparak sorunuzun cevabına kolayca ulaşabilirsiniz.

0850 222 0 401 KOBİ Dialog'dan hangi krediler hakkında bilgi alabilirim?

 Bankamız ile çalışan veya çalışmak isteyen müşterilerimize Kobilere yönelik müşteri ihtiyaçları, yapmak istedikleri işe uygun, bulundukları sektöre özel veya proje bazlı bankamızın, yurt içi ve yurt dışı kaynaklı kredileri hakkında genel bilgileri 0850 222 0 401 KOBİ Dialog'u arayarak öğrenebilirsiniz. KOBİ Krediler hakkında detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

 KOBİ Dialog'tan hangi konularda destek hizmeti alabilirim?

 KOBİ Dialog’tan Şirketinizin ve sizin için ihtiyaç duyabileceğiniz Hukuki yardımdan Mali Müşavir yardımına kadar bir çok konuda yardım alabilirsiniz.

 
Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz...

 KOBİ Dialog'u kimler kullanabilir?

Halkbank’ta vadesiz bir ticari hesabı bulunan tüm müşterilerimiz kullanabilir.

 Bankacılık İşlemleri için hangi menüyü kullanmalıyım?

 Sesli Yanıt Sistemi'nde, 2 numaralı KOBİ Bankacılık işlemleri seçeneğini tuşladıktan sonra sizden müşteri numaranız ve Dialog şifrenizi tuşlamanız istenecektir. Girişleri tamamladıktan sonra tüm bankacılık işlemlerinizi müşteri temsilcisi ile birlikte yapabilirsiniz.

 İşlemler için saat- süre sınırlamanız var mı?

 Yapılacak işlemin türüne göre iş günlerinde sınırlamalar bulunmakta olup, işlemler 24 saat esasına göre yapılmaktadır.

 
İşlem saatleri hakkında bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

 Havale limitimi 0 (Sıfır)'a indirebilir miyim?

Tanımlayabileceğiniz limitin alt sınırı 1 TL’dir. İşlem limitini 0 (Sıfır)’lamak demek bu işlemin yapılmaması anlamına geldiğinden İşlem Kısıtı koymanız gerekmektedir. Her hangi bir işlem için KISIT koymak istiyorsanız şubenizde müşteri temsilciniz ile görüşmeniz yeterlidir.

 Tanımlanan limitimi nasıl yükseltebilirim?

 Yapacağınız işlemler tanımlanan limitinizi aşıyor ise, şubenizde müşteri temsilciniz ile görüşmeniz yeterlidir.

 Tanımlanan limitimi değiştirmek için ne yapmam gerekir?

 Bankacılık işlemleriniz için limitlerinizi Banka Genel limitine kadar kendiniz belirleyebilirsiniz.

Limitlerinizi düşürmek için şubenizde Müşteri Temsilciniz size yardımcı olacaktır.

 Yapacağım işlemler için limit var mı?

 Yapmak iStediğiniz işlemin türüne göre tanımlanmış limitleriniz bulunmaktadır. KOBİ Dialog’dan işlem yaparken kullanabileceğiniz limitlerinizi buradan görebilirsiniz.

 Yaptığım işlemlerin dekontunu alabilir miyim?

 İşlem sonrası, dekont veya hesap ekstresinizin; faks, posta veya e-mail kanalları aracılğı ile gönderilmesini talep edebilirsiniz.