Sorular içinde arama yapmak istiyorum.
Kategori içinde arama yapabilirsiniz.
Kategori listeleri için tıklayınız.
Sıkça Sorunlan Sorular arşivimizden yararlanabilirsiniz.
Kategori seçerek veya arama yaparak sorunuzun cevabına kolayca ulaşabilirsiniz.

 Tanımlanan limitimi değiştirmek için ne yapmam gerekir?

 Bankacılık işlemleriniz için limitlerinizi Banka Genel limitine kadar kendiniz belirleyebilirsiniz.

Limitlerinizi düşürmek için şubenizde Müşteri Temsilciniz size yardımcı olacaktır.

 Yapacağım işlemler için limit var mı?

 Yapmak iStediğiniz işlemin türüne göre tanımlanmış limitleriniz bulunmaktadır. KOBİ Dialog’dan işlem yaparken kullanabileceğiniz limitlerinizi buradan görebilirsiniz.

 Yaptığım işlemlerin dekontunu alabilir miyim?

 İşlem sonrası, dekont veya hesap ekstresinizin; faks, posta veya e-mail kanalları aracılğı ile gönderilmesini talep edebilirsiniz.

 Ana başlıkları ile bankacılık işlemleriniz nelerdir?

Ana başlıkları ile bankacılık işlemleriniz nelerdir?
Ana başlıkları ile;
  • Havale
  • İsme Havale
  • EFT
  • Döviz İşlemleri
  • Hesap Bakiyesi Öğrenme
  • Çek / Senet Takibi
  • Kredi Kartı İşlemleri
  • Bank24 kartı işlemleri
  • Yatırım İşlemleri
  • Online / Talimatlı Fatura Ödemeleri
  • SSK Prim Ödemeleri
  • Bağkur Prim Ödemeleri
  • Motorlu Taşıtlar Vergisi Ödemeleri
işlemlerini yapabilirsiniz. Hem de ÜCRETSİZ.

 Hangi hizmetleri alabilirim?

Hangi hizmetleri alabilirim?
KOBİ Dialog'u aradığınızda karşınıza çıkacak tam yetkili bankacılık uzmanıyla görüşerek aşağıdaki hizmetlerden yararlanabilirsiniz.
  • Bankacılık Hizmetleri
  • Kart Hizmetleri
  • Destek Hizmetleri
  • Asistans Hizmetleri

 Şİfremi unuttum ne yapmalıyım?

 KOBİ Dialog şifrenizi unutmanız veya bloke etmeniz durumunda şubeniz ile irtibata geçmeniz yeterlidir. Yeni şifrenizi en kısa sürede şubenizden alabilirsiniz.

 Şifremi nasıl belirleyebilirim?

 KOBİ Dialog şifreniz, üyelik başvurunuzu yaptığınız şubenize gönderilmekte olup, Şirket sahibine/yetkilisine imza karşılığı teslim edilmektedir. Ayrıca bir işlem yapmanıza gerek yoktur.

 Kısıtlama yapabileceğim işlemler nelerdir?

Kısıtlama yapabileceğim işlemler nelerdir?
Şubeniz aracılığı ile
  • Havale
  • İsme Havale
  • EFT
  • Döviz Alış-Satış
  • Nakit Avans
İşlemlerinize KISIT koyabilir ve bu işlemlerin yapılmasını engelleyebilirsiniz.

 Hesaplarımın müşteri temsilcisi tarafından görülmesini engelleyebilir miyim?

 KOBİ Dialog'ta görülmesini ve işlem yapılmasını istemediğiniz hesap veya kartlarınızı şubenizde müşteri temsilcinize bildirerek gizleyebilir, istediğiniz zaman da kullanıma açtırabilirsiniz.

 Başka güvenlik önlemleriniz var mı?

 Yapacağınız işlem türü veya tutarına göre belirlenmiş farklı özel güvenlik ve teyit uygulamalarımız işlemlerinizi daha güvenli hale getirmektedir.