Güvenlik

Güvenlik

Tüm hizmet kanallarımızda her türlü bankacılık işlemleriniz güvenli ve eksiksiz olarak tamamlanmaktadır.

Bankamız geniş ürün yelpazesi, hizmet kanalları ve kusursuz hizmet anlayışı ile hizmet vermektedir. Tüm hizmet kanallarımızda her türlü bankacılık işlemleriniz güvenli ve eksiksiz olarak tamamlanmaktadır. Şubelerimiz dışında yapabileceğiniz bankacılık işlemlerini öğrenmek için işlem yapmak istediğiniz kanalı seçmeniz yeterlidir.

Halkbank İnternet Şubesi Kişisel Güvenlik Ayarlarınız ile daha da güvenli !

Son yıllarda internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte internet bankacılığı kanalı ile yapılan işlemlerin de kullanımında büyük bir artış görülmektedir. Bu sebeple Internet üzerinden alışveriş, yatırım ve bankacılık gibi hizmetlerin güvenliği çok daha önemli hale gelmiştir. Türkiye'de bu konuda teknolojiye en büyük yatırımı yapan öncü banka Pamukbank'ı bünyesine katan Halkbank, size en güvenli teknolojiye dayanan İnternet Şubesi'ni sunmaktadır. Halkbank İnternet Şubesi, işlemlerinizi kolayca ve güvenli bir biçimde yapmanıza imkan tanımaktadır!

Halkbank; İnternet Şubesi'ne giriş için, hiçbir zaman cep telefonuna ait marka ve model gibi bilgiler talep etmemektedir. Tüm bilgiler güvenli giriş ekranlarından yapılmaktadır. Pop up olarak açılabilecek herhangi bir ekrana bilgi girişi yapmayınız.

Bankamızda, müşterilerimizin güvenliği öncelikli konudur.

Halkbank Dialog'da müşterilerimizin güvenliği için geliştirilmiş güvenlik uygulamalarımızdan birkaçı şöyledir;

  • Güvenlik adımı olarak kullanacağınız Dijital Parolanızı; Dialog, İnternet Şube veya Mobil Şube aracılığıyla belirleyebilirsiniz.
  • Dijital parolanız şifre güvenliği açısından üç ayda bir değiştirilmelidir. Süre kontrolü sistem tarafından yapılarak sesli yanıt sistemi aracılığı ile şifre değişikliği için uyarı yapılmaktadır.
  • Bankacılık işlemlerinden yapmak istemediğiniz işlem için kısıtlama koyabilir, işleme özgü limitlerinizi kendiniz belirleyebilirsiniz.
  • Dialog'da görülmesini ve işlem yapılmasını istemediğiniz hesap veya kartlarınızı müşteri temsilcinize bildirerek gizleyebilir, dilediğiniz zaman yeniden kullanıma açabilirsiniz.
  • Ayrıca müşteri temsilciniz ile yaptığınız tüm görüşmeler güvenliğiniz için hem ses hem de ekran olarak kayıt edilmektedir.

  • Şifrenizi başkalarına söylemeyiniz ve göstermeyiniz.
  • Şifrenizi belirlerken başkaları tarafından kolayca tahmin edilebilecek rakamlar kullanmayınız.
  • İşlem yaparken şifrenizi başkaları tarafından görülmeyecek şekilde giriniz.
  • İşlem yaparken kimseden yardım almayınız.
  • İşlem bittikten sonra kartınızı almayı unutmayınız.
  • Kartınızın çalınması veya kaybolması durumunda 0850 222 0 401 veya 444 0 400’den Halkbank Dialog’u arayınız.
  • Kartınızın sıkışması veya ATM’de olağandışı bir durumla karşılaşmanız halinde 444 0 400 Halkbank Dialog’u arayınız.